Vooruitblik op 2017

Driezumwoensdag 25 januari 2017 12:56

Het jaar 2017, wat zal het ons brengen? Als fractie wensen we iedereen Gods zegen toe voor het nieuwe jaar. En om met onze CU-voorman Gert-Jan Segers te spreken..... Er is hoop.

Ondanks een wereld met oorlog en geweld, ondanks zorgen voor de toekomst. In Gods kracht mogen we werken aan een samenleving met zorg voor elkaar, zorg voor de mensen om ons heen. Als CU fractie willen we werken aan een fijne gemeente om in te wonen en te werken, om in op te groeien, in een veilige leefomgeving met goede onderwijsmogelijkheden, in een schone leefomgeving, die rust en orde uitstraalt. We willen ook een gemeente waar het fijn wonen is als we oud geworden zijn. Met een goede bereikbaarheid en zorg dichtbij.

De landelijke verkiezingen staan voor de deur. In maart mag u uw stem weer geven. Zult u dan stemmen vanuit uw geloofsovertuiging? Vanuit uw gevoel voor zorg en voor een groene leefomgeving? Dan heb ik hoop op groei voor de ChristenUnie, die hiervoor wil staan. Daar hebben we uw stem voor nodig.

Een gezegend 2017 gewenst.

Thea Smit- de Vries, Fractievoorzitter