CU Dantumadiel bedankt kiezers

foto verkiezingsuitslag 1dinsdag 25 maart 2014 21:31

Op de dag voorafgaande aan de verkiezingen heeft ChristenUnie Dantumadiel een bidstond gehouden. Om in afhankelijkheid van onze Heer ons geloof te belijden en te bidden voor de gemeente Dantumadiel. Onder leiding van ds. Koppe en dhr. R. Tulner, is er gebeden voor de verkiezingen en voor het welzijn van de gemeente Dantumadiel. Want van de HEERE willen wij ons heil verwachten.

Woensdag, de dag van de gemeenteraadsverkiezingen, kon gemeente Dantumadiel verheugd zijn over een opkomst die boven het landelijk gemiddelde uitkwam. 's Avonds was er in het gemeentehuis een bijeenkomst waar de burgemeester de voorlopige uitslagen zou presenteren. Een avond waar de wethouders, fractieleden, bestuursleden en  kandidaten op de lijst van ChristenUnie Dantumadiel met spanning naar uitzagen. Rond 22:45 kwam de burgemeester, Sicko Heldoorn met de uitslagen. Dit pakte erg goed uit voor ChristenUnie. Met het aantal stemmers die voor ChristenUnie hebben gekozen, kwamen we uit op de tweede plaats. Hiermee hebben we niet alleen onze twee zetels kunnen handhaven, maar nog een derde zetel bemachtigd. Een opgetogen wethouder, fractieleden, bestuursleden en aanwezige mensen van de kandidatenlijst konden elkaar feliciteren.

Als ChristenUnie Dantumadiel willen we u als kiezer bedanken voor het vertrouwen dat u in ons als partij stelt. Wij vragen u om voor ons te blijven bidden, zodat we met wijsheid en inzicht mee mogen besturen in de gemeenteraad van Dantumadiel. Dat we dienstbaar mogen zijn aan de gemeente Dantumadiel in afhankelijkheid van onze Heer.